Zamówienie

Dane potrzebne od Klienta do zamówienia:

  • Adres e-mail, na który prześlemy ustalone warunki współpracy,
  • Wysokość nakładu (minimalny nakład 100 sztuk z 1 projektu i zapachu),
  • Wariant zawieszki: Standard / Premium / Exclusive,
  • Nasączenie kompozycją zapachową: 1 ml / 2 ml / 3 ml,
  • Rodzaj i kolor mocowania (16 kolorów gumki do wyboru, haczyk za dopłatą),
  • Dane do faktury,
  • Dane do wysyłki – jeśli są inne niż na fakturze,
  • Oczekiwany termin realizacji – jeśli nie jest standardowy,
  • Wybór opcji transportowej (kurier firmy FRAGRANS, kurier od Klienta, odbiór własny),
  • Projekt zawieszki zgodnie z plikiem „Specyfikacja – przygotowanie plików do druku” – do dosłania po otrzymaniu oferty, plik specyfikacji jest dostępny u opiekuna handlowego,
  • Deklaracja dot. możliwego wykupu wyprodukowanego nadstanu dla danego zlecenia – szczegóły u opiekuna handlowego,
  • Informacje dot. opcji dodatkowych (blister i inne).

Zapraszamy do kontaktu z naszymi opiekunami handlowymi, którzy chętnie przedstawią pełną ofertę, pomogą w dokonaniu odpowiedniego wyboru, przekażą wszystkie niezbędne materiały i pliki potrzebne do złożenia zamówienia.

W razie potrzeby nasz dział graficzny służy radą i pomocą przy przygotowaniu projektu.

Poniżej skrócony wyciąg z naszego Regulaminu, którego pełna wersja dostępna jest na zapytanie.

  1. Zamówienie
    • Maksymalny wymiar zawieszki wynosi: 92×62 mm, powyżej tego wymiaru zawieszki podlegają indywidualnej wycenie w zależności od wielkości projektu.
    • Od momentu złożenia zamówienia, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę FRAGRANS z siedzibą w Łodzi przy ul. Duńska 1 na potrzeby realizacji zamówienia.
  2. Przygotowanie i akceptacja projektu
    • Klient jest zobowiązany do przesłania / dostarczenia grafiki w krzywych, w kolorystyce CMYK, w przypadku zdjęć minimalna rozdzielczość 300 DPI, uczulamy również na zbyt małą czcionkę i inne znaki/detale, które mogą nie być widoczne na wydruku.
    • Prawo do użycia znaków graficznych,  towarowych, licencji i innych elementów podlegających ochronie prawnej w ramach realizacji zamówienia pozostaje po stronie Klienta, który ponosi pełną odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści dostarczonych projektów, w tym za wszelkie naruszenie praw autorskich i innych praw osób trzecich.
    • Jako ostateczne potwierdzenie parametrów zamówienia rozumiemy spełnienie 3 warunków:
      • Akceptacja droga mailową ostatecznego projektu przez osobą uprawnioną do dokonywania takich czynności w imieniu zamawiającego,
      • Odesłanie skanów: potwierdzonego / podpisanego potwierdzenia zamówienia
      • Odesłanie potwierdzenia wpłaty.
  3. Zamówiony towar
    • Informujemy, że podczas realizacji możliwe są przesunięcia grafiki – tolerancja +/- 1 mm. Nadruki po nasączeniu zapachem mogą nieznacznie odbiegać od kolorystyki przedstawionej na wizualizacji projektu.
    • Zamawiający zobowiązuje się poinformować swoich klientów o:
      • konieczności unikania wszelkich kontaktów zawieszki tworzywami sztucznymi i z tapicerką,
      • konieczności ochrony przed dziećmi i zwierzętami, oraz unikania kontaktu z oczami.
    • Pakowanie zawieszek w folię barierową bez ostrzeżenia wymaga pisemnego oświadczenia Klienta (nie dotyczy zleceń zagranicznych oraz zleceń z blistrem, na którym znajdzie się takie ostrzeżenie).
  4. Czas realizacji
    • Czas realizacji zamówienia liczony będzie od ostatecznego potwierdzenia parametrów zamówienia i może on ulec zmianie względem terminu podanego przy pierwszym zapytaniu, musi zostać potwierdzony przez pracownika firmy FRAGRANS. W zależności od rodzaju zamówienia orientacyjny czas realizacji wynosi od 10 do 21 dni roboczych. W okresie przedświątecznym może zostać wydłużony, dlatego zachęcamy do wcześniejszego kierowania zapytań.
    • Firma Fragrans nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z sytuacji losowych, które mogą wpłynąć na końcowy termin realizacji zamówienia.
  5. Dostawa towaru
    • Koszt wysyłki pokrywa Klient, ma prawo do wysłania po odbiór towaru swojego kuriera lub może otrzymać towar za pośrednictwem firmy, z którą współpracuje firma FRAGRANS.
    • W przypadku odbioru towaru przez Klienta własnymi środkami transportu (w tym kurier własny Klienta) wszelkie korzyści i ciężary w tym możliwość utraty lub uszkodzenia towaru w trakcie przesyłki przechodzą na Klienta w momencie przekazania towaru.
  6. Reklamacje
    • Reklamacje przyjmujemy tylko w formie pisemnej na adres mailowy handlowca obsługującego danego Klienta w okresie do 30 dni od daty dostawy (jeśli reklamacja dotyczy projektu wraz ze zgłoszeniem prosimy o załączenie zdjęcia).
    • Reklamowany towar musi być odesłany do siedziby firmy Fragrans – prosimy o odesłanie wadliwych zawieszek lub całego zamówienia.
    • Jeżeli dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera to paczki powinny być dokładnie sprawdzone przy kurierze.
    • W przypadku dostarczenia przez kuriera uszkodzonych paczek klient ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody oraz sprawdzenia ilości w obecności kuriera. W przeciwnym wypadku reklamacje ilościowe lub dotyczące uszkodzenia towaru nie będą uwzględniane.
    • Ewentualne braki ilościowe Klient powinien zgłosić w ciągu 3 dni od daty doręczenia, po tym okresie czasu reklamacje ilościowe nie będą uwzględniane.
  7. Ochrona danych osobowych
    • Administratorem danych osobowych jest FRAGRANS Michał Stolarczyk z siedzibą w Łodzi przy ul. Duńskiej 1B.
    • Dane osobowe (adresy e-mail, telefony do kontaktu i dane niezbędne do wystawienia faktury) zbierane są przez firmę wyłącznie w celu ich przetwarzania do realizacji zlecenia lub usługi oraz do celów przekazywania informacji handlowych. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy o ochronie danych osobowych.
    • Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych oraz możliwość jej poprawienia. Przysługuje także sprzeciw do dalszego przetwarzania danych osobowych, który można zgłosić kontaktując się z odpowiednim opiekunem handlowym w firmie.
    • Dane są podawane dobrowolnie (za pośrednictwem formularza na stronie, kontaktu telefonicznego lub mailowego z pracownikiem firmy FRAGRANS), jednak bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie zlecenia.
    • Otrzymywanie informacji handlowych jest dobrowolne i bezterminowe.